top of page

Yentel en haar Avonturen

Jaren geleden heb ik iemand ontmoet zoals ik al eerder heb vermeld in een van mijn blogs ja die persoon is dan ook mijn fuckbuddy geworden wat een zalige tijd dat we samen hadden , wilde home party's als je snapt wat ik bedoel . Ja ja ja wij waren weer heet die avond en ik wou hem eens verrassen , meestal zie je dit in films gebeuren . De vrouw dat aanbelt aan de deur in lingerie om de man te verrassen , yup je leest het al aankomen he er komt een avontuur aan . Dus ik had het weer in mijn kopje , maakte mij klaar . Zalige warme douchen nemen , alles lekker schoon scheren want ja ik haat haar . Mijn make up doen en mijn haartjes schoon fohnen in model , mijn lingerie uitkiezen en aantrekken . Ik was klaar om te vertrekken , wat had ik er zin in . Het was redelijk laat op de avond , gelukkig . Ik stapte mijn auto in en vertrok richting lokeren maar plots had ik door dat ik in reserve stond , onooooooo . Jah ik kon niet anders dan gaan tanken natuurlijk . Toen kwam het in mij op dat ik in mijn lingerie was het was koud en donker , shit shit shit . Wa voor ne kieken ben ik , ja toch . Eenmaal aangekomen aan het tankstation ben ik met een klein hartje uit mijn auto gestapt en toch getankt je moest de mensen zien kijken naar mij die op dat moment ook aanwezig waren ja want madam was wel zo slim geweest om haar jas thuis te laten , twas ne schoon zicht alvast . De auto's die voorbij reden vertraagden , wel hilarisch moe

t ik zeggen achteraf gezien . Dat is toch een moment om nooit te vergeten . Altijd avontuur verzekerd

567 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Sinds ik niet meer drink

Ik wil effe mijn gevoel neer schrijven sinds ik niet meer drink , ik zal ook regelmatig erover schrijven . hoe ik mij erdoor voel , hoe mijn lichaam erdoor is veranderd , hoe mijn gezondheid verbeterd

Altijd avontuur verzekerd

Het was weer z'n dagje :D . Ik voelde het zo aankomen het begon al vanaf het moment dat ik opstond alles viel tegen :D Koffie laten vallen , mijn kinderen te laat op school , ja ja Yentel was nog drom

bottom of page