top of page

Mijn eerste ervaring in de BDSM wereld


Mijn interesse in BDSM heeft er eigenlijk altijd al ingezeten… Na verloop van tijd wilde ik meer ontdekken en eens je de smaak te pakken hebt, geraak je er niet meer vanaf. En dan wil je enkel meer. Hoe het begon? Enkele Jaren geleden ontmoette ik iemand die ook dezelfde interesses had dan ik, wat ik uiteraard fantastisch vond. Je probeert elkaars grenzen af te tasten, maar voor mij werd het heel snel duidelijk: I LOVE IT! Die spankingen dat het mij gaf, het trekken aan mijn haar, het maakte me steeds geiler. Ik verlangde naar meer…




318 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Sinds ik niet meer drink

Ik wil effe mijn gevoel neer schrijven sinds ik niet meer drink , ik zal ook regelmatig erover schrijven . hoe ik mij erdoor voel , hoe mijn lichaam erdoor is veranderd , hoe mijn gezondheid verbeterd

Altijd avontuur verzekerd

Het was weer z'n dagje :D . Ik voelde het zo aankomen het begon al vanaf het moment dat ik opstond alles viel tegen :D Koffie laten vallen , mijn kinderen te laat op school , ja ja Yentel was nog drom

bottom of page